onsdag 13 maj 2009

Hjälp dogsen pratar!!!!

Lisa har match ute på öarna ikväll och jag ska inte åka och titta, känner att jag vill vara hemma och bara mysa!!

Hämtade Sushi och nu ska jag bara mysa på soffan!!!!
Kanske läsa en bok eller bara slappa..... Sååå skönt!!

Pratade en stund med Peter idag och vi spånade på hur det hade varit om hundarna kunde snacka!! Vilka hade varit som tykna tonåringar?? Gamla nuckor mm mm.
Och hur snacket hade gått hundarna emellan.

Om en parningstik kommer som Morgan ska para hade nog Alex sagt, att hallå, jag såg ju hur hon trånade efter mig!!!! Cade hade nog svarat att om matte hade haft synen kvar så hade hon ju självklart valt mig och så hade han knyckt divigt på nacken!! Morgan hade inte svarat tillbaka utan bara slagit till med ett stort smile och gått och lagt sig. Harry hade stammat lite och sagt att vänta bara tills jag växer på mig då då då får ni inga tjejer alls *asgarv*

Bree hade varit lite tonårstyken och svarat upp om jag bad henne att hjälpa till lite medans Baby hade gått jämte mig och städat hela dagarna och bara småpratat om ditt och datt.

I utställnings ringen hade man kunnat be dom om att sträcka på halsen och snälla bara ett varv till sen kan vi åka hem så ska du få gott till middag!!!
Men tänk om hudarna (typ en Bree) hade svarat nä du morsan jag vill hellre gå ut och röja när jag kommer hem och den domaren är ju helt dum i huvudet och hunden som vann över mig är ju asful !!!!!! Nä Fyyy jag vill hem NU !!! Och ställt till en scen *fniss*.

Så kan vi spåra ut........
Peter, jag älskar din humor!!!!! *asgarv*

1 kommentar:

Annica sa...

"Mamma Mia! Hunden talar mat!" Eller vad är det de säger i Lady och Lufsen?