fredag 18 december 2009

Virrig eller Virrig

Underbara promenader i morse, kallt en helt vindstilla!!!
Det ligger ett fint litet lager med is i hamnen så vackert!

Sedan började virriga Erica....
Jag la te silen i kallt vatten...undrade så varför inte te vattnet blev rött...
For till torget för att göra några ärenden, efter en stund så tyckte jag att det kändes konstigt när jag gick, tittade ner på mina fötter och vad får jag se, jo jag har 2 olika stövlar på mig.... ha ha haha vad jag skrattade, folk i min omgivning måste ha trott att jag var helt galen..Stannade till på Sophie´s jobb och berättade vad som hänt men hon blev inte förvånad...

Sophie har fått känna på lite nu hur det är att vara chef....Nyttigt men man måste bemöta andra såsom man själv vill bli bemött, hur frustrerad man än är....

For till Per och Peter och där shoppade jag loss, ja inga hundar denna gång *asgarv* men vad får ni läsa i Peter´s blogg inom kort!!! Blev kvar där i flera timmar, mysigt!!!!

Nu är klockan snart 20 00 och vi har ätit middag, Lisa har en kompis här och dom ska bara vara hemma idag trots att det är skolavslutning idag, känns toppen bra! Så vi har bunkrat upp med lite chips mm

Ledig i morgon med, såååå lyxigt!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: