fredag 11 december 2009

Kom i håg mig

För någon vecka sedan hade jag en mycket trevlig kund, hon kom in för att titta på ett par byxor och gick ut därifrån med inte bara en påse hm hm, hur som helst så fick jag VÄLDIGT mycket beröm, alltid kul.

Förra Fredagen kom hon inrusandes med andan i halsen och ville ha en fest top då hon skulle hålla ett tal för tusentals personer samma kväll, vi hittade en som hon blev supernöjd med och lovade att komma in med biljetter till Peter Jöback som tack för mitt trevliga sett.
För någon timme sedan ringde chefen och sa ett en kvinna varit inne med 2 biljetter till mig,
oj hon kom ihåg mig!! Kul!! Det var bara det att biljetterna är till ikväll klockan halv 8!! Jag lovade chefen att om hon kom in med biljetter så skulle chefen få följa med mig då Nicklas hellre äter en burk med mask än att se på Jöback......

Så nu bär det iväg till stan för att ta en drink innan det börjar! Kanske man skulle ta och supa chefen under bordet??

Inga kommentarer: