måndag 7 december 2009

Måndag

Min dag började med att jag hade bokat däckbyte 0715....
När det var gjort så var det bara att ta tag i promenaderna.
Gick den långrundan jag tar när det är mörkt men när jag kom till ett stället så kom en farbror och passerade mig, han skulle gå runt havet så jag tänkte att jag "hakar" på honom nu när det är mörkt så det blev en riktigt låååång runda för dogsen idag, skönt!!

En stackars båt som inte är upptagen


Mysko tyckte Baby som skällde som attans när hon såg detta!! Helt rätt av henne, en båt ska inte ligga på bryggan!!


Här ligger alla andra båtar och när det är mörkt ute så är det inte så roligt att gå där helt själv, många faror kan lura bakom båtarna.....

Gräsmattorna är fortfarande gröna är i Götet!!
Nu har jag städat hela dagen och strax ska jag hämta Lisa i skolan för att åka till Lotus.
Vila??
I ett annat liv kanske......


Inga kommentarer: