onsdag 23 december 2009

Kärt besök

Idag har Milea och Gucci hälsat på mig på jobbet!!
Såååå roligt!!! Milea har gjort en ganska svår operation och gått ner lite i vikt men hon såg pigg ut!
Gucci blev sååå himla glad att se mig! Och jag känner sådan kärlek till den lilla dockan..
Saknar henne massor....Hon är en blandning mellan Cade och Angel....Men otroligt lik Angel i sättet...nästan en kopia...ruggigt jobbigt faktiskt.......Saknar min lilla Ängel åxå.....massor......
Oj vad jag blev sentimental ikväll......

2 kommentarer:

Milea sa...

Hon pep och tittade efter dig säkert en timma under resterande shoppingrunda. Så du var också saknad!

leamington sa...

Lilla snuttan....
Kom snart in igen!!
Det var sååå mysigt att träffa er utan mina dogs hhihi så jag fick ägna mig HELT åt lilla dockan!!

kramar i massor till er
erica