onsdag 16 december 2009

Snacka om

Snacka om lååånga dagar.....åkte hemifrån 09 00 kom hem 21.10.....Tog ut dogsen på deras promenader och nu är jag så trött att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta...
"Peter´s" nässpray funkade alldeles ypperligt! Det var nog den som gjprde att jag tog mig igenom denna dag.....

Som förövrigt bestod av en 30 minuter lång lunch sedan kom en säljare som jag har efterlyst ett tag.....Tror att han var rätt spak när han kom för så låg kan ingen människa vara *fniss*
Ja ja nu är det utrett och känns toppen.

Imogon får jag äta i farten då jag har ett vikigt möte på min lunch.......usch men jag är ledig på Fredag och Lördag!!!!!!

Jag bad en kollega ta min öppnning i morgon så jag får börja 12...då hinner jag ta några doser med nässprayen innan jag börjar *ler*

Behöver jag säga att det är lite jobbigt just nu...

Inga kommentarer: