torsdag 17 december 2009

Säljare fyyy

Igår ringde min mobil när jag hade rast och det var skyddat nummer så det var bäst och svara ifall det var något vikigt. Det visade sig vara en säljare jag köper tvättmedel och städgrejer av.
Han frågade om det var dax för en beställning och jag svarade att jag är på jobbet och måste kolla av hemma vad det är jag behöver så jag ber honom ringa i morgon, då säager han
- att han ser på min senaste order vad jag har beställt och han kan ju skicka samma saker...
återigen sa jag att jag måste kolla av hemma, då säger
- du kan ju halvera den ordern....
återigen svarar jag att jag MÅSTE kolla av hemma vad jag behöver och ber honom återkomma dagen därpå.... Var på han säger
- Men jag åker till alperna imorgon och är borta över Jul och Nyår...
jag svarar att då kan väl någon annan säljare på hans kontor ringa mig dagen därpå och ta upp min order......
- nej svarar han för dom jobbar inte på mitt område, det är ju MINA kunder.........
Fyyyy för sören vilken tråkig inställning, om det kommer in en kund till min butik så det viktigaste är väl att den blir nöjd eller hur???

Funderar på att ringa in min order i morgon och se hur dom gör...dom kankse svarar
- nej säljaren på ditt område är bortrest 3 veckor så du kan inte beställa några varor......

TROR INTE DET VA´

Inga kommentarer: