fredag 25 december 2009

En till dag utan stress

Lugn och skön dag har det varit idag!! Ingen stress, bara kännt av lugnet...
Sophie var här och fikade...Hon älskar min kladdkaka...
Hon är lite speciell...Hon äter inte bullar och kakor....Vilket barn gör inte det? Eller barn nu är hon ju 20 år...Fast hon ÄLSKADE mormors bullar, kunde sätta i sig 5 st på rad...Och fastän jag har hennes recept så blir mina inte likadana, goda men men inte som mormors.....Sedan mormor dog så har hon inte ätit en bulle, inte ens en liten kaka men min kladdkaka duger!

Stallbesök idag igen, mysigt...Nu får jag inte se Lotus förrens på nyårsdagen...Jobbar varje dag fram till dess....Så det blir Nicklas stall vecka.

Nu har Lisa gått till en kompis och jag ska hoppa in i duschen.. blir en tidig kväll.. Rea i morgon...Upp 0600 för hundpromenader...

Inga kommentarer: