fredag 25 december 2009

Måste

Dogsen vaknade tidigt idag....
Promenaderna blev som Bambi på hal is..

Familjen sover och jag har ätit en god frukost.
Min rosa dröm stod och tittade på mig så jag var bara tvungen att slänga ihop en kladdkaka!!!

Igår när jag skulle sova så låg jag och tänkte på vad som skulle bli det första baket...
Crazy...jag vet men jag har drömt om denna maskin sååå länge, varje gång jag har bakat så har jag tänkt att detta ska vara det första jag ska göra om jag får en rosa dröm maskin... men i går kväll stod det helt stilla i huvudet.... Men det fick bli en kladdis som hela familjen älskar!!

Gör nog en till idag för mina jobbarkompisar älskar åxå den kakan och i morgon börjar vi 0800 med att märka om till rea....10 00 öppnar vi grindarna....galet....då måste vi ha lite gott...

Inga kommentarer: