tisdag 29 december 2009

Flörtiga kunder

En av mina kollegor har dom senaste 2 dagarna haft kunder som flörtat med henne så in i bänken, igår var den en som ville bjuda ut henne på middag *fniss* fast hon avböjde fint med att
- Jag har pojkvän

Idag fortsatte det i samma anda, som jag har skrattat.
Vi jobbade ihop på bottenvåningen i några timmar och hade sjukt roligt!!
Hon frågade om jag ville ha ngt från taxfreen då hon åker till utomlands till helgen.
Jag gjorde en liten "önskelista" bland annat på 1000000 liter Baccardi Razz
- Oj säger hon det är min favvo sprit, tänk dig en Baccardi Razz med sprite och massor av frusna och färska hallon...
Jag trodde hon sämtade med mig aprillo...
- Det är ju min favvo drink sa jag, jag har till och med ett hallon land för att tillgodo se mina drinkar på sommaren.
Så nu bestämmde vi att efter hennes resa ska vi leka sommar, hon kommer hit och och vi ska dricka drinkar, tur att jag har massa hallon i frysen!!

Inga kommentarer: