måndag 12 oktober 2009

Innerligt trött och klok

Dogsen är så glada att Baby är hemma, kanske lite för glada *ler*
Harry är nog gladast, hans bästis är hemma!!! Cade flörtar och flörtar.....Morgan är nästan i upplösningstillstånd.... Men Alex han är sååå klok, den klokaste hunden jag träffat faktiskt....Så när dom andra flörtar och piper och har sig sitter han lugnt och tittar på dom, det är nästan så han tänker att fy vad dom skämmer ut sig *asgarv*

Baby är innerligt trött på alla pojkar (utom Alex) hon river i ordentligt åt dom men det är som om dom har en IQ på typ 2 elelr nå´t.....Men jag lägger mig inte i dom får lösa det själva...men det är som om Baby tänker, det var mycket bättre hos familjen Ståhl....Hon tittar så anklagande på mig och jag tittar bort...men det gör ont i mitt hjärta....Men jag vet åxå att allt lugnar sig snart....

Inga kommentarer: