söndag 11 oktober 2009

Äntligen!!

Baby är tillbaka!!! Äntligen!!! Var lite pirrig när jag åkte och hämtade henne idag, fick stanna och kissa 2 gånger *fniss*. Tänk om hon inte skulle bli glad åt att se mig...Tänk om hon inte ville följa med mig hem...... men oj vad tokig hon blev och när jag skulle åka var det ingen tvivel om att hon ville följa med !!! Skönt!!!

Killarna är sååå glada att se henne men hon är som en kobra, hugger åt allt, nä skämt åtsido hon tar det med ro! Men kommer dom för nära hennes rumpa då säger hon ifrån!!!

Lisa är på tävling idag, hon fick låna en komis ponny och i första klassen kom hon 2 a med 70 % inte illa för en ponny som inte tävlat på länge! Lotus hoppas vi kan komma ut om ngn vecka!
Jag har inte hört ngt om hur det gick i 2 a klassen än så hon har nog inte startat den än....Och klockan är 19 00 nu....dom kommer nog hem inatt.....Sååå skönt att jag skulle hämta Baby idag så jag slapp åka med....Nicklas kommer nog att vara helt slut när han kommer hem, fast han kanske har sovit i bilen hela dagen *fniss*

Nu ska jag ta och äta lite sedan lägga mig på soffan och bara slöa!! Imoron är jag ledig!!!! Toppen!!!

Tack återigen till familjen Ståhl som har tagit så bra hand om Baby i 2 veckor!!!!

Inga kommentarer: