söndag 18 oktober 2009

4 varv!!

Nicklas och jag åkte i en bil och Johanna, Anton, Per och Peter åkte i en bil men vi åkte efter varandra ner, när vi kom till Falkenberg var E6 avstängd så vi fick åka igenom Falkenberg City ut på E 6:an igen. När vi kom till en rondell så tvärbromsade bilarna framför mig och jag blev tungen att nita ordentligt...Per som låg bakom mig bumpade in i min bil men jag har dragkrog så det blev bara Per´s nummerplåt som blev lite sne *ler*.

När vi efter fikaraster och kisspauser kom till Malmö så chekade vi in på hotellet och fixa till oss snabbt som attans!!! Sedan bar det iväg till kyrkan, som vi visste namnet på, vi frågade mannen i receptionen om vägbeskrivning och det var inte lågt alls. Väl framme vid kyrkan tyckte vi att det var lite tomt...inte en enda bil.....Satan, fel kyrka *asgarv*. Vi frågade närmsta person om vad denna kyrka hette...Bunkeflo stand kyrka...Vi skulle till Buneflo kyrka, att dom ska ha så lika namn.......Skåningarna ska alltid krångla till det....Vi fick ny vägbeskrivning och efter en stund såg vi kyrkan rakt framför oss...det var bara det att vägen tog slut...en rondell som vi svängde 4 varv i *asgarv* och när vi valde "fel" väg och höll på att hamna i Köpenhamn...så är jag glad att det inte var några trafik poliser ute och att Per har en Cross Country som tar sig fram och över det mesta *asgarv*

Rondellen som vi svängde 4 varv i


Men vi bak i bilen hade superroligt!!!


Men vi hann fram i god tid!!!

Vackra Hanna och Niklas!!



Vilken kyss!!
Titta på tärnarn längst upp, Hannas syster Helena, tvillingsystrar!!





Inga kommentarer: