torsdag 29 oktober 2009

Hatar bilar och logistik pussel

Ledig dag men det blev inte som jag tänkt mig......på min to do lista idag stod det: att jag skulle städa lite, stallet (hundpromenader självklart, alla dagar vilket väder som helst) fixa naglarna sedan ligga på soffan och käka praliner!

Men det blev ett pussel i logistik....
Nicklas bil inlämmnad på verkstaden..( igen, jag vet) Nicklas skulle klippa sig på morgonen OCH göra slingor...2 timmar grej....utan att säga ngt till mig....påminde honom att vi har en kalender för att den ska användas........2 vuxna 1 bil....

Nicklas fixar frillan på det stället jag gör mina naglar så i förbi farten så väste jag att han kunde ju betala mina naglar när han ändå var där....när jag kom dit så var det betalt och klart....ops....kanske han använder kalendern bättre nu.....*fniss*

Jag hatar när bilar krånglar.....jag är av typen som endast vill att bilen ska ta mig från punkt A till B UTAN att krångla.......Sen får den se ut hur som helst...
Sophie har min gamla bil, 945 och den funkar bäst........Ska nog hämta hem den och slänga iväg Nicklas SAAB...Generator krångel mm mm. Fick inte tillbaka bilden idag...Grrrrr så morgon dagen kommer åxå att bestå av logistik pussel.....

Inga kommentarer: