tisdag 27 oktober 2009

Bättre

Alleballebus har varit lite krasslig i helgen men inte så farligt att jag kände att jag behövde åka till veterinären men jag bokade in en tid på Torsdag utifall att, vad händer då jo Alleballebus blev sämre i morse.......Jag ringde veterinären och fick en tid halv 7 i kväll. Nicklas tog dit honom och jag kom lite senare, direkt från jobbet. ( Nicklas har haft koll på honom under dagen).

När jag kommer dit är han helt uppspelt och super glad....Skönt i och för sig men han har varit så låg och jag har verkligen ingen aning om varför.....Blodprover togs, allt toppen, lite öm över ryggslutet så det blev lite anti inflammatoriskt så ska det säkert gå över! Skönt! Han är en hund som flyger och far fast med glimten, inte stressig utan vill bara synas överallt, hälsa och pussa på allt och alla....Så antagligen är det bara en sträckning!!

Nu ligger alla dogsen surar lite för jan hann inte med någon kvälls promenad....Körde lite med söka godis här hemma som kompensation men inget slår våra promenader.....Kanske lite gos i soffan får dom på bättre humör!!!

Inga kommentarer: