tisdag 6 september 2011

Varför är jag som jag är ??

Att mitt liv snurrar i 210 knyck har nog inte undgått någon....
Så:
Varför kan jag inte nöja mig med "färdiga köttbullar" ??
Utan köper endast ekologiskt kött och "rullar själv"
Köpa färdiga fiskrätter som man bara sätter in i ugnen och kan ta en promenad med dogsen under tiden
Istället för att göra allt från grunden till och med potatismoset..
Gå till jobbet och " bara göra mitt jobb"
Idag har jag "stridit uppåt" för en produkt jag tror massor på..
Fick som jag ville :) men det tar sån energi ..
Försöker hitta nya lösningar på det mesta även de ekonomiska bitarna , jisses det är ju inte min egna butik..

Dammsuger varje kväll trots att jag bara har 2 hundar ..


Varför är jag som jag är ...
Jag blir så trött på mig själv ...

Inga kommentarer: