söndag 11 september 2011

Det eviga dåliga samvetet....

Det jäkla samvetet äter upp mig...
Hundarna....
Trots att jag jobbar mycket så kan jag ha hundar tack vare Nicklas jobb, han arbetar hemifrån som tur är men snart ser det lite annorlunda ut....
Hmmm vad gör man med dogsen..
Kan inte tänka mig ett liv utan hundar...
Men innebär det att jag måste ha dom hemma??
Ja för mig har det alltid varit så men om en livssituation ändras??

Men för mig är det viktigast att dogsen har det suuuuperbra...'
Skulle kunna skänka bort dom om dom får det suuuuuperbra...
Men hur blir mitt liv???

3 kommentarer:

Anett sa...

Hunddagis Erika, hundarna älskar det =) Och du behöver inte ha dåligt samvete. Hundarna har fått busa av sig och fått stimulans under dagen. Du bara tar över och kan gosa och göra allt det mysiga. Och är det ett dagis med bra service kan du även få hundarna badade om det skulle knipa någon gång. Fundera på det, det kanske är en bra lösning för er =)
Många hälsningar
Anett
Bröddarpsholm Hunddagis

leamington sa...

Äääälskar hunddagis !!
Men vissa dagar är jag hemifrån 0800 - 2000
Och inget dagis vid mig är öppet då..
Finns hund nattis men väldigt långt från mig och en kostnad på 2700 per hund = inget alternativ..
Men allt löser sig , kanske billigare att anställa en polska på hel tid ??!!!
OBS skämtar :)

Anett sa...

Ja det blir ju lite svårt då. Synd att du inte bor här. Jag har öppet så länge det behövs, alltså 24/7 =)
Hoppas att det löser sig för dig...
Och, ja varför inte det sistnämnda hi hi...