fredag 9 september 2011

Liiiite kuligt

Fina Ralph ringde för en stund sedan och berättade att dom fått 2 champinjoner idag!!!
Dom tog både han och tik certen !!
Stort grattis!!!

Jag har något kuligt att berätta om dessa 2 finingar (alltså inte hundarna he he)
När vi var i Spanien i somras.


Morgonen efter dom landat så åkte vi till shopping gallerian, bad byxor till Fredrik skulle inhandlas, han hade inga ...
Ok, man badar inte i Norrland (Sundsvall ) för kallt och det är sant för jag är född där.
Vi hittade ett par snygga.
Gick in i en herrbutik och ställde Fredrik i provrummet och sedan blev det prova av he he, love it !!
Hottade upp honom lite :)
Sorry Fredrik, inget illa menat men en sån snygg kille som du kan man liksom inte gömma !!!!
Ralph däremot, hmmm när jag träffade honom för första gången hade han på sig en Armani kostym på en hundutställning..
Sån klass !!
He he !!
Nåväl , Fredrik blev skit snygg !!
Men deras skor ....
Den typen av sandaler och Foppa tofflor må vara sköna, ha dom hemma men INTE på semester ....

Så jag tvingar på dom flipp flopp !!
Skit sexigt på killar tycker jag !!

Sen bar det av till stranden !
Tänk att jag hade med mig 3 snygga killar den dagen !!
Och alla hade flipp flopp !!
Lycko mig !!!
He he

Efter en skön dag i solen gick vi mot bilen,
Jag och Ralph gick och pratade och vad händer ???
Jo han slår i foten i en liten upphöjning i trottoaren ..,,.
Lill tån rättare sagt ...
Ralph böjer sig ned och viker ut den helt från foten och säger:
Jag tror den är bruten ...
Trodde jag skulle skratta ihjäl mig ...
Såg sååååå roligt ut !!
När jag tagit mig samman så tyckte naturligtvis synd om honom ,.....
Men som häst tjej så bryter vi lilltår till häger och vänster då hästarna har en förmåga att kliva på oss stup i kvarten ..

Men söta Ralphs slustsats var att hade han haft på sig sina " för mig "
fulsandaler så hade dom tagit smällen och inte lilltån ..
Flipp floppsen åkte i sopebingen sen ..
Men shhiiiiiiit vad snygg han var, så länge det varade !
He he !!!

Inga kommentarer: