torsdag 22 september 2011

Ålders nojja..??!!

Tiden rusar iväg som vanligt..
Vill att dygnet ska ha några fler timmar
men så känner nog många..

Skitkul på jobbet som vanligt !
Men jisses vilket tempo !
Vi alla sliter och vi börjar bli trötta, vilket ter sig olika , någon reagerar si någon reagerar så, människor är spännande :)

Jag var ledig fredag, lördag, söndag, Lisa skulle tävla Codax ,
Måste erkänna att kvällen innan efter att ha jobbat 6 dagar i rad, sista dagen 8.30 - 2130 så var jag nästan gråt färdig över att inte få tillbringa ledigheten hemma men det blev en toppen helg!!
Lisa startade på eftermiddagen alla 3 dagar, vilket gjorde att det räckte med att vi var hos Codax vid 9 på morgonen(dom hade personal som matade hästarna ) för att ta honom på en morgon promenad ( det finns ju inga hagar på tävlingsplatsen). Så vi fick sova till halv 8 varje dag!! vi unnade oss att bo på hotell = hotellfrukost !! Mums !!

Kände mig nästan utvilad när jag kom hem :)

Fyllde år i veckan 44 ......
Men känner mig som 27 !!
Om jag inte behöver sitta på huk hm hm då räcker inte 44..,,

Men liiiiite ålders nojja har jag allt :)
Peter pratar ju så gott om Botox !!
Men det är jag inte redo för än .

Var hos min frissa idag ( har haft samma i 20 år i januari men när hon varit mamma ledig har jag haft en annan men på samma salong )
Dom har även hudterapeuter där och massor av krämer med mera.
Min frissa hade provat ett sånt där medel som förlänger ögonfransarna och jisses bad långa dom var !!
Så en sån produkt slank ned i väskan ...
Sen har dom ett ganska nytt märke på hudvård, 3 olika varianter fick följa med hem ..,
Så nu hoppas jag att detta gör underverk !!
He he he
I morgon är det den sista lediga dagen innan mitt 6 dagar pass..

Inga kommentarer: