måndag 26 september 2011

Halt

När jag kom hem från jobbet idag och gick rundan med dogsen är lille Cade halt på ett framben..
Eller bogen ( som man säger på hästspråk)
Men när jag klämmer ömmar han ingen stans .
Bara halt.

Sophie är hemma från jobbet i hög feber så hon har legat i soffan och sett på film. Dogsen har varit med henne men dom har mest åxå sovit hela dagen..
När Cade ska hoppa upp i soffan tar han nästan alltid "bakvägen".
Men han har inte skrikit till.
Nåja det får bli en kort morgon runda om han fortfarande är halt i morgon .

Igår söndag hade jag en kund som köpte kläder för sisådär en halv lön :)
Skiiit kul :)
Tänkte att hon kanske vunnit på lotto ..
Som hon läste mina tankar så sa hon att hon shoppade 2 gånger per år, vår och höst sen hade hon varken tid eller lust att springa runt i affärer och shoppa.
Och tänker man efter så handlar jag nog mer än halv lön per säsong ......

Inga kommentarer: