fredag 29 juli 2011

8 räcker det???

Njuter av min semester så in i bänken !!
Såååå skönt !!
Men snart blir det Spanien , 3 veckor !!
Ska boka en biljett till Lisa ikväll , hon kunde inte hålla sig!!!

Köpte 8 böcker idag !!
Undrar om det räcker??

Köpte åxå spanska för ny börjare 1 och 2 så nu jäklar ska här pluggas spanska he he.
Håller på att ladda över dem till min iphone, går så där , ni vet jag och teknik, inte kan jag be Nicke om hjälp heller , han odugligare än mig på tekniska prylar .,

2 kommentarer:

Susanne Lundgren sa...

hmm 8 böcker lät på tok för lite.. tänk på att du ska ha semester.. hihi ett tips är Pansarhjärtan.. superspännade deckare.. på en 650 sidor.. sen gillar jag alla böckerna om sandhamn.. ska köpa den sista den inre kretsen och ta med mig på min egyptenresa om ca 3 veckor.. då är jag nog färdig med pansarhjärta.. hihi kram och ha e go semester.. ledsen med det med Cade.. han är en så snygg kille.. Susanne

leamington sa...

Ja Susanne visst är det tråkigt .....,
Men livet går vidare !
Huvudsaken är att han är här hos mig lääääänge !
Tack för tipset om boken
Kram