måndag 4 juli 2011

Nu går det fort

Oj vad tiden rullar i väg när man har roligt!!
Jobbat hårt hela veckan och lördagen var inget undatag men jag åkte hem tog dogsen på långpromenad och sedan in i duschen för att göra mig i ordning för kvällen, köpte till och med ett busskort och tog sen bussen till stan, jisses jag har inte åkt buss sen barnen var små, jo kanske någon enstaka gång. Vi åt middag på en uteservering i stan och sjuttsingen vilken puls det var i stan nästan som i utlandet sååå mysigt.

Gjorde veckoanalysen i morse och det var suuuuper, känns såå bra att allt rullar på när shiifen är borta. var tvungen att sms henne, det är inte så ofta lilla vi hamnar på topplistorna!!

Jobbade söndagen åxå så jag känner mig lite sliten idag, ska försöka somna tidigt men det är ju så varmt och ljust så det är svårt att slita sig från terassen...

Inga kommentarer: