torsdag 14 juli 2011

Jeans och regn

Idag fick det bli jeans för här i götet så regnar det massor och det är hela 14 grader :(
Har inte haft jeansen på mig på flera veckor och hoppsan vad dom satt konstigt,
lite stora men ändå inte..
Tanken att jag tappat vikt slog mig på en gång och då kände jag lycka ....
Dumt ..
Efter en stunds analyserande så kom jag fram till att jag har inte tappat vikt utan omfördelat min kropp ytterligare ...
Dom sitter löst över benen och rumpan ...
Asssssååååå shhhiiiiiiit
Jag hatar att min kropp förändras ...
Åldern skiter jag i, känner mig som 27 men ser absolut inte ut som 27....
He he
Och bikinin ska på snart ..
Och vara på i över 3 veckor ...
Kände att jag behövde peppa mig lite och begav mig
till Frölunda torg för lite shopping , som vanligt hittade jag ett par skor..
Sandaler, som om jag behöver ett par till ... :)
Men dom fick följa med hem.
Ett par jeansshorts och sen den stora utmaningen!!
Bikini !!!!!!
Jag gick in i butiken, tittade runt lite vilset..
Hade bestämt mig för en brun, tänkte att då kan man liksom inte se vad som är bikini eller vad som är min kropp bra va ??!!!
Tjejen som jobbade där frågade om jag behövde hjälp. jag sa att jag ville ha en helbrun bikini i storlek 38.
Vi hittade en nice och hon frågade om jag ville prova, ehhh nej tack sa jag,
Du vet att det inte är öppetköp på badkläder
Jag vet men denna borde väl passa ?? Sa jag
Hon tittade på mig och svarade ;
Det är ju bäst att prova.
Kände inte att jag skulle orka med att se min kropp mer så jag betalade och gick...
Undrar vad hon tänkte...
38 på den kroppen ...
Hm hm jag har inte vågat prova den än....
Kanske återkommer jag om detta ämne
Eller kanske inte ...,

Inga kommentarer: