lördag 16 juli 2011

Jobbat till 4 idag
Kommer hem, söta Sophie har promenerat med dogsen, vi sätter oss på terassen med ett glas rosevin och njuter av det fina vädret.
Nicklas kommer snart hem efter en vecka på Öland.
Lisa är i Jönköping och tävlar, hon åkte igår och kommer hem i morgon,
Jag har tyvärr arbetat det mesta av hennes tävlingshelger...
Vår fina vän Linda A åker med henne när jag inte kan.
Linda är i min ålder har inga barn men har en häst i vårat stall.
Vi har känt henne sedan Lisa var 9 år och hon äääälskar mina barn..!!!
Den tiden hon lägger ner på Lisa, hur ska man kunna återgälda den??
Hur kan man nog visa sin uppskattning??
Nu känner hon att Lisa verkligen tycker om henne men..
Det är toppen för Lisa att ha en "vuxen" kompis att prata med och Linda är sååå sund i sina tankar och skyddar Lisa med näbbar och klor...
Likt värsta hönsmamman till och med värre än mig ...

Finns ju ingen sak i världen som man kan köpa som visar vår uppskattning...
Vad gör man???

Inga kommentarer: