onsdag 3 augusti 2011

Jobbigt

Lämnat dogsen till Angelica i kväll.
Flickorna och jag flyger till Spanien i morgon, Nicklas stannar hemma och jobbar en vecka till.
När han kommer ner flyger flickorna hem.
Linda kommer att bo här med flickorna, känns tryggt då det är mcyket att sköta med detta stora huset.

Men vad jobbigt det är att lämna dogsen..
Angelica passar dom alltid när jag är borta och dom har det super..men ändå....
Allt är packat och klart men min kamera är spårlöst borta,,,
grrrrr
ja ja jag får väl fota med min telefon......

Hyrbil väntar på oss och jag får väl se om jag hittar till lägenheten vi hyrt hahhahahha

Lisa kom precis hem efter ett 13 timmars pass i stallet, hon är lik mig svårt att skiljas från djuren...

Nu hoppas jag att min kristallsjuka håller sig borta under semestern för här hemma har jag haft känningar varje dag men kan det vara på denna nivån så är det lugnt....

Nicklas och jag kommer att få några dagar för oss själva, myyyys
Sedan kommer vänner på löpande band wieeeeeeee vad skoj!!

Och Fredrik:
Duntofflorna (dom med de höga klackarna självklart) och negligén och Victoria secret BHn är nerpackade hahhaha
Ops kanske inte skulle avslöjat dina önskemål.....

Inga kommentarer: