lördag 20 augusti 2011

Byter

Ralph och Fredrik har åkt hem och då byter mina flickor av he he he
Dom har varit här i 6 dagar men man kan inte säga att dom blivit speciellt bruna...
Fast det beror ju i och för sig på men man jämför med...
Supermysigt att ha haft dom här!!

Jisses vad tiden går, inte många dagar kvar nu..
Jag skulle lätt kunnat tillbringa hela sommaren här.
Det är sol sol sol sol sol heeeela tiden.
Varmt??
Ja men överkommligt!!
Enligt Spanjorerna har denna sommaren varit den kallaste i manna minne.
Runt 30 32 grader i skuggan.
Tack säger vi !!
I Juli kan det bli temeraturer upp emot 40-45 grader i skuggan...
Huuuuu
När vårt hus är klart ska jag INTE vara här i Juli he he he.

3 gånger har jag varit och tittat på vårat husbygge !!
Lääääängtar....
Men den som väntar på något gott..

Ann-Sofi är ju åxå här nu och det har verkligen varit sedan jag kom hit ett avlösande på familj och vänner, skoj!!

Flickorna och jag åker ju alltid 1 vecka själva varje år och det fick vi ju ihop i år igen !!!
Nicklas vistelse var åxå toppen!
Vi bara njöööööt!!
Viktigt för oss att bara få vara tillsammans så som vi båda jobbar..

Inga kommentarer: