måndag 8 augusti 2011

Dagen

Sophie har fått bestämma hur dagen ska se ut.
Lite moln i morse gjorde att vi åkte till ett stort köpcenrum, 70 butiker, jisses.
Flickorna shoppade lite men jag avstod.. När jag kommer hem är det slutet av augusti och då kommer jag bara att behöva kläder från jobbet :). Tänk att jag kunde hålla mig ifrån att köpa skor!
Men det kunde inte flickorna, dom köpte tillsammans 5 par!!

Sen blev det stranden.
Idag blåste det rejält och dom flaggade gul flagg.
Jisses vad skoj det var att hoppa i vågorna !!
Badvakt styrkan var dubbel idag och dom blåste i sina visselpipor hela tiden, jisses fattar inte folk att dom måste vara extra försiktiga en dag som denna.

Jag fick panik när jag inte såg flickorna på ca 2 sekunder....

Nu sitter vi på den underbara takterassen, ny duschade och redo för middag !
Härom kvällen åt vi en helt galet god middag på ett ställe och dit vill Sophie igen !!

Inga kommentarer: