torsdag 1 juli 2010

Valpar och tårta


Efter jobbet igår for jag till Siv, där Morgan valpar föddes för 2 veckor sedan!
Superroligt med en tikägare som bor i Göteborg he he he, då kan man ju titta och snusa lite på valparna!! Det blir fler besök hos Siv och valparna! Stackars dom....

Tårtdrottniongen Susanne L var åxå där så det blev mycket hund prat *ler* så trevligt att jag var hemma strax före halv 1 på natten........



Tårtan var inte bara vacker utan suuuuper god åxå!!! Tack snälla Susanne, nu fick jag ääääntligen smaka!! Varje kalas nu så vet jag till vem jag ska ringa hm hm !!


Söta Harry

Cade pussar på Harry


Började på min min bok som jag köpte i vintras......
Jag har läst alla hennes böcker, hoppas denna är lika bra som de andra!

Dagen började med ett besök hos Osteopat Mattias, utställning i helgen och ryggskottet ska INTE komma tillbaka utan motas bort.......Efter ryggskottet (eller låsningen i SI leden) så har jag inte kunnat sova på mage .....när jag ska "lägga ner huvudet på kudden åt vänster" så kommer jag liksom inte ner till kudden......Men det fixade Mattias idag!!! Så nuuu läääängtar jag till sängen he he he

Eftermiddagen ägnades åt att städa och sola!! Dogsen låg mest i skuggan



Ett lästips:
Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann
Av: Jonas Jonasson
Helt underbart rolig bok
Läste den när jag var i Spanien och flickorna undrade flera flera gånger vad
sjutton jag skrattade åt!
Sååååå sjukt rolig !!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Sååå söta och goa hundar du har!!
...och tårtan...den skulle jag oxå vilja smaka... ;-)

Kram / Helena