lördag 3 juli 2010

Utställning!!

Idag har det varit utställning i Borås!!
Jag hade anmält Harry och Cade men lämnade Harry hemma då de går i samma klass..
Tänkte liksom inte på det...

34 grader i skuggan i Borås....

Cade blev 2 a i Öppen klassen med CK och sedan slutade som 6 a i Bästa Hane.
Han har ju ratat utställningar men det går bättre och bättre.
Önskar bara att han kan bjuda på sig själv lite mer...
Här hemma ser jag ju Cade glad och galen på varje promenad!!
Och som han kan visa upp sig ...
Jisses...
Men så är det väl för alla....

När vi kom dit 07.30...tog jag ut honom en sväng och han hittade en mycket söt liten
Black & Tan valp vid namn Leo som han lekte med en stund!
Bra start på dagen!!

Efter att vi var klara fick Cade en svalkande dusch och sedan belöningen, KORV ...
Cade ÄLSKAR korv men får det bara på utsällning...(liten muta eller belöning..)
Han är sååå söt när vi står framför korv ståndet,
han vet vad som gäller och kan knappt bärga sig..
Hoppar och skuttar runt och flörtar med ALLA i kön....
Sååå jäkla söööt!!! Så söt att vi fick korven av killen i kiosken!!

Jag ska bryta korven i små bitar....Och mata honom....
Jäkla diva later...
Försöker få honom att ta en bit själv men han bara tittar på mig som om jag vore dum i huvudet....

Det var många som kom fram och ville titta på Cade idag och tyckte att han var fin, modigt tycker jag, själv är jag jäkligt dålig på att gå fram till okända männinskor och berömma deras hundar...

Summa summarium:
Sååå nöjd över lille Cade!!!
Sååå roligt att träffa hundfolk igen!!!
Min fin vän Lena S med man var där, sååå kul !!!
Per & Peter får man ju stå ut med....
Nä skämtar bara big time!!!
Love you boys!!!

Och alla andra trevliga människor som man inte träffat på hundra år.
Hoppas att vi ses snart igen!!!

Inga kommentarer: