fredag 23 juli 2010

ÄNTLIGEN !!!

Idag har vi hunnit med att titta på ett par roliga matcher!
Dogsen har fått 2 st 1 timmes powerwalker idag!!
Jag behöver röra lite mer på mig...
Eller äta lite mindre...Vilket inte är ett alternativ!!


Vi hann med en fika mellan matcherna

Och äntligen har vi köpt bil!!!
Som vanligt när det gäller inköp i denna familj så är det jag som "rekar" läget, hittar jag ngt som jag vill ha då kan Nicklas följa med...
Han blev supernöjd med det jag valt så på Måndag får vi den !!
YIIIPPIIIEEEE !!!

2 kommentarer:

susanne lundgren sa...

Grattis..

och hoppas nu ni valde en VOLVO.. dom går och går.. har en v70 som aldrig har strulat sen vi köpte den 2002.. så ska man ha en säker bil i alla avseende så VOLVO.. hmm gubben min jobbar ju på volvo.. undrar om man e påverkad.. hihi.. Men det är alltid kul med nya grejer..

kram kram

leamington sa...

Hej Susanne!

Japp det bidde en volvo, vi bytte in den gamla som tyvärr vi haft otur med så nu hoppas jag att den nya "rullar i all evighet " he he he

Stort grattis till små killarna!!!
Eller små och små hm hm

kram

erica