måndag 19 juli 2010

Torsk

Oj vad det är skönt med semester!!
Eller var...
Idag började Gothia Cup och jag kommer ihåg varför jag tog just dessa 3 veckor ledigt...
Veckan innan Gothia, Gothia veckan och efter Gothia
är man som en ursketet äpple så då vill man vara ledig och hämta kraft....

Idag stod det på min lott att fixa lunch till tjejerna så nu är mitt mat pass över!!!

Tosk idag med 1-0 mot SM vinnarna
Flickor 17 år (finns inga flickor 16 i Gothia så vi får spela mot 1 år äldre flickor)

Och mitt i allt detta ska dogsen ut på sina 3 promenader, hästen ska skötas mm mm mm
Så mycket måsten sååå lite tid......

Vi har haft lite problem med våra bilar...
Den ena sämre än den andre....
Idag stannade SAABen på väg till fotbollen...
Men den startade igen!!
Alltid nå´t!!

Skulle köpt bil förra veckan men det var jag som bromsade,
sååå fint väder och min första lediga vecka, inte vill man lägga tid på ett bilköp då??!!
Jag ville BARA njuta men nu ångrar jag mig...
För denna vecka hinner jag knappt se Nicke....
Alla matcher som ska rekas....

Hmmm kanske jag skull åka och titta på bil själv??
Tänk om jag kom hem med en...??
Ja tänk om!!
En jäkligt bra idé.
Återkommer!!

Inga kommentarer: