tisdag 13 juli 2010

Semester

Oj vad det är underbart med semester!!
Det är 3 e dagen idag och det är so lovley!!
Idag blev det en morgon promenad i öööösregn..
Cade tyckte det var så där kul, Harry såg sååå förvånade ut och efter en kort stund tyckte han att han hade fått nog...men dom blev superblöta bara efter några minuter så det var bara att traska på, Alex njöt för fulla muggar, han sket fullkommligt i regnet!!
Klippte mig i morse och min frissa Jordi är spanjor, han var på superhumör, han ääälskar fotboll och eftersom Spanien vann VM så var han på xtra bra humör!
Han plattade mitt hår som vanligt
(lite kul att var 3 e månad få vara rakhårig i ett par dagar)
Nu är det ganska fuktigt ute och regnet står som spön i backen så vi får se hur länge håret håller sig rakt denna gång....


Rakhårig igen!

I går kväll for jag och Pia G till Peter myste lite, jag hade bakat en jordgubbs paj och Pia hade gjort Flädersaft!!

Eftersom vi båda körde bil blev det inte på tal om några sommardrinkar.... He he he


Inga kommentarer: