fredag 30 juli 2010

Saknar redan

Vi fick vår nya bil i måndags vi 14 tiden, Lisa och jag stack till Sundsvall innan ens bilen hann stanna på vår uppfart hehehhe.

Resan upp gick toppen bra, lite lång, 8 timmar..

Vi har haft några underbara dagar med min syster och hennes familj, min Pappa var åxå hemma så vi alla kunde träffas samtidigt vilken inte hör till vanligheterna...
Syrran har nästan samma passion för mat som mig så det har blivit en del godsaker!!!
Jag har sovit till 9 halv 10 varje dag...helt sjukt skönt!!
Lurat ut syrran på morgon promenader åxå hehehhe
Hon har fått världens blåsa på foten och jag har träningsvärk i rumpan..
Det är lite mer backar i Norrland hehehhe

Lisa har shoppat lite kläder och jag hittade en stor lykta, heeelt underbar!! Så underbar att jag for dit idag och köpte en till fast aningen mindre!! Super bra pris var det åxå..Inbillar mig att dom hade kostat en halv förmögenhet om jag hittat dessa i Göteborg....



Vi hann med att hälsa på en del vänner men långt i från alla jag hade planerat...
Så är det alltid, tiden och viljan går inte alltid hand i hand...

Lisa, syrran och jag grät när vi skildes åt idag.....
Sååå tråkigt att ha sin ääälsakde syster sååå lååångt bort....
Saknar henne så mycket redan......

Just nu ligger Lisa och jag i sängen på Clairon Hotell Stockholm, min fina vän Anna, hennes man är en av cheferna så vi har fått en fint rum här!! Får se hur många nätter vi stannar här.
Nicklas och jag bodde här i Stockholm i några år (Sophie är född i här) har några vänner vi vill hälsa på men jag börjar jobba på Måndag...och vill gärna hinna vara hemma någon dag innan...Men Lisa vill annat hehehhe.


Inga kommentarer: