onsdag 7 juli 2010

Galen Cade

Ska snart åka till jobbet, jobbar idag, Torsdag och Lördag sedan går jag på semester!!!!

Cade är helt galen idag, vet inte vad som tagit åt honom!!
Efter morgon promenaden får dogsen fruskost och Harry äter lite långsammare så vi får alltid vänta en stund på honom.
Då brukar jag passa på att stoppa in en tvätt, ta en cigg, men idag när jag gick ut så satt Cade och skällde på insidan....
Han är ingen skällig hund så jag blev så förvånad....
När jag kom in så blev han så glad att man kunde tro att jag varit borta minst 1 år....
Jisses...

Efter morgon promenad och frukost så släpper jag alltid ut dom i rastgården så dom får ta kissa och bajsa av sig en sista gång innan jobbet, det händer att dom bara lägger sig för att sova, slut efter morgon promenad och frukost men idag så for Cade runt och skällde, talade om att han ska minsann inte vara här...In med dom igen och Cade for runt som en liten dåre för att fånga min uppmärksamhet, hoppade till och med upp på toalettlocket när jag sminkade mig..
Det har han aldrig gjort förut.....

När vi kom in från promenaden så var jag tvungen att
bada av Alleballebus i rumpan, Cade ställde sig
jämte honom i duschen och ville åxå bli duschad....

Mina hundar kopplar starkt i hop bad med utställning och egen tid med matte!!
Om han trodde att vi skulle iväg och att han inte skulle få följa med..
Kanske tänkte han korv...mums...eller åhhh vad jag saknar söte Leo....
Ingen aning...
Men om han kunde visa sig så som i morse på utställning...
Oj vad jag vore nöjd...

1 kommentar:

Maggan sa...

...han ville nog på utställning och visa upp sej*ler*!!
Så j-a snygg som han e...men visst är det så att hemma ser dom så pigga och skuttiga ut men sen på utställning blir dom lite "blyga"...? Sån e Gabbe iaf.
Kram till dej från oss