lördag 31 december 2011

Gott nytt år!!!

Igår var bästa/värsta (*ler*) dagen på hela året på jobbet, jisses vad vi slet.
Vi var bara bemannade som en vanlig lördag inte ens en löne lördag...
Men med unnnderbara jobbar kompisar så gick det...
Eller allt går bara man vill men det var kämpigt...
Jobbat idag med men betydligt lugnare idag men defenitvt inte tomt,
kan inte fatta att så många killar är ute och letar sin nyårs outfit samma dag..
Sisters hade åxå folk men ingen som skulle ha det dom köpte ikväll ;)

Vi åt tidigt idag, jag har sovit en timme på soffan med dogsen
Riktigt myyysigt.
Lisa och en kompis håller på att göra sig i ordning för kvällen
När dom gått ska jag och Nicklas tända en brasa och bara myyysa!!!

Har precis varit ute med hundarna och jisses vad det smälls raketer redan..
Men dom bryr sig överhuvud taget inte såååå skönt!!

2011 har varit ett gott år i det stora hela
Nyårslöften då?
Jo jag skulle vilja sluta röka...
Eller minska ned till hälften...

Vårat hus i Spanien är klart!!!
Wiiiiiieee
Så vi åker ned i Januari och avslutar affären :)
Sen åker vi ned i mars och inreder
Ska bli helt galet kul!!!
Just nu är det 20 grader varmt där !!
Kanske firar vi nyår där nästa år :)

Men det jag hoppas på mest är att jag och min familj får vara friska
Det betyder allt !!

Gott nytt år på er alla!!!

Inga kommentarer: