söndag 18 december 2011

Kommit i gång x 2

Ytterligare en very very busy vecka
Jobbat 6 dagar denna vecka
Men nästa vecka är jag ledig måndag, fredag, julafton och juldagen :)

Men imorgon är det en fullbokad djurdag
0730 ska dogsen in till västra och fixa bort tandstenen
på eftermiddagen ska jag och Lisa till veterinären med Codax för en årlig check
Kanske inte vad man önskar så här dagarna innan Jul, kommer att bli en dyyyyr dag....

På jobbet har Julhandeln kommit igång, skoj:)

Min ledvärk har åxå tyvärr "kommit igång"
har ingen styrsel i mina händer, tappar saker hela tiden och värken är inget roligt... Fotlederna och knäna är åxå skit..
Slå in paket är inte så lätt just nu...
Tänkte bada dogsen ikväll men mina händer säger stop...
Så det blev till att "fusk" bada dom..
Under magen och benen...

Sophie kom hem i fredags kväll och hon ville ha tacos...
Hon har sovit här hela helgen!! Myyyyys
Thailand var toppen men denna gången tyckte hon att maten var skitdålig..
Det var hennes 7 resa till Thailand men den första gången med vänner.
Det har alltid varit suuupermat så det var ju tråkigt att det var skit mat i 2 veckor...

Just nu lääängtar jag efter lite ledighet...

Inga kommentarer: