torsdag 29 december 2011

Ladda

Imorse ringde klockan 0700 trots att jag var ledig ..
Trodde jag var ledig i morgon med när jag bokade ansiktsbehandlingen
Men...
Ja ja det var bara att hoppa upp och ta en långis med dogsen.
Efter syrebehandlingen ut med dogsen igen.
Lisa ville ha en nyårsklänning men har inte hittat någon så jag tog en chansning, det finns en butik här ute som jag aldrig besökt
Jisses vad fina kläder !!
Lisa hittade en superfin klänning !!
Till halva priset !!
Nu kostade den skjortan innan rean så den blev ju rätt dyr ändå .
Hennes kommentar var:
Åhhh mamma vilken klänning !!!
Tänk , varje gång jag kliver in i min klädkammare och ser den kommer jag att bli alldeles varm i kroppen !!.
Lisa och jag är rätt lika , hm hm

Lämnade faktiskt bara av Lisa i stallet i dag , ville åka hem och få lite ego tid !
Kände att jag ville ladda batterierna lite ..,
Vi har haft det några hektiska dagar på jobbet och jsg har även haft vääärldens PMS ....
Så Nicklas åkte och storhandlade, äääälskar när kylen är fylld !!
Sen lagade jag tacos till imorgon , hamburgare med massor av cheddar ost till luncher, grillade entrecote och kyckling som vi åt ikväll !!
Åhhhh vad jag älskar att laga mat !!!
Sophie hämtade Lisa i stallet sen åt vi alla middag ihop !!
Så nu har jag laddat batterierna !!!

Inga kommentarer: