fredag 23 december 2011

Tar tillbaka ...

Det här med att ligga i fas tar jag tillbaka:(
När jag kom hem efter min matrunda så mötet
jag Lisa i hallen, deppig ..
Hon ska på världens baluns på juldagen.
Hon hittade ingen klänning i stan så hon beställde em på Nelly som skulle komma idag på posten.
Hon hade precis fått ett sms att lagersaldot var fel..,
Så det kommer ingen klänning ....
Nicklas tog Lisa till stallet och fick leka skötare he he
Jag tog bilen till torget för att reka läget
( har en kompis som har en fantastisk butik)
men där var det typ inget kvar ..
(kul för kompisen att dom sålt så jäkla bra )
Panos butiken kan åxå ha en del sjyssta klänningar
Hittade en på twist som jag hängde undan..

Men jag har dammsugit tvättat golven och dogsen har fått sin andra promenad för dagen
Alltid nåt ...

Inga kommentarer: