söndag 29 maj 2011

Semester

I våras köpte jag och Nicklas ett radhus i Spanien!
Det byggs just nu och blir klart i Januari.
Men jag vill "ner och reka läget" he he
Igår fick jag ett mail av vår mäklare:
Nybyggd 150 kvm etagelägenhet med en 50 kvm takterass med
med havsutsikt finns att hyra hela augusti !
Sagt och gjort, jag ringde upp ägarna och vi har nu hyrt denna lägenhet, flyget är bokat så nu blir det semester i Spanien! En låååååång semester!! he he

Jag kommer att vara där lite mer än 3 veckor, Sophie åker med mig ner men åker hem efter 1 vecka då det är en stor konsert helg här i Göteborg som hon inte vill missa.
Nicklas kommer ner en sväng men stannar inte så länge då han inte kan ta så lång semester i år.
Lisa ska till Rhodos 1 vecka med sina kompisar så jag får se om hon vill slita sig från Codax och komma ner några dagar!!

Ska bli såååå roligt att lära känna området lite mer!!
Wiiiieee vad skoj det ska bli !!!!

4 kommentarer:

Anette sa...

Gud vad härligt! Vad lyxigt med ett eget "hem" i Spanien, ett stort grattis till fam Munter/Karlström =) Kramen!

leamington sa...

Ja jisses Anette!
Känns superbra!
Nu blir det inga lååång resor till Asien mer utan Spanien för hela slanten he he

Vi får lämna barnen hemma och ta några dagar tillsammans nästa år!!
En rikig mat och vin resa??

kram

Anette sa...

Herregud, det hade varit helt fantastiskt roligt! Vem tackar nej till mat & vin i spanien???

Kram på dig!

leamington sa...

Nej det vore ju dumt he he
Klart vi tar en weekend!!
Hade varit trevligt!!
Vi får titta på lediga helger i vår!

kram