söndag 29 maj 2011

Vilket bröllop !!

Oj oj oj vilket bröllop!!
145 glada gäster!!
Så roligt vi hade!
Kom hem sent eller tidigt he he he


Hade lite klännings ångest men valde en som jag vet Bea skulle velat ha själv!!



Fina Bea med sin Jossip!!

Festen var på Jungman Janson i Önnered, alldeles vi oss.


Det blev mååånga kyssar!!!








Brudparet åkte denna bil till Göteborgs hamn där båt väntade och tog dom till Önnerreds brygga där vi stod och väntade!!


Maten var heeeelt enormt god !

Bea och Jossip kunde inte enas om det skulle vara fisk eller kött till huvudrätt så dom valde båda delarna!!! Alltså : förätt, 2 huvudrätter (jag fick 2 fiskrätter wieeee) och alla fick sin "egen liten " bröllopstårta!!!!

Den serverades i en annan del av lokalen, finurligt!!





Här sitter "gänget" Bea, Eva-Maria, Karin och jag







Som vanligt så är det massor av skratt och bus när vi träffas!!!


Idag är man lite slö...

Men det går inte att ligga på latsidan......

Fått massor gjort, dogsen är badade , nu ska jag till Lisa som är i stallet och se om jag kan hjälpa henne lite så vi kan samlas alla för en grillkväll, det är ju Morsdag!!

Imorgon bitti flyger jag till Stockholm på kurs !

Inga kommentarer: