söndag 8 maj 2011

Busy weekend

Min fina vännina Bea ska gifta sig!!
Igår hade vi möhippa!
Jag slöt upp med tjejerna efter mitt jobb!





Fina Bea !



Efter det att tjejerna hade slappat på Hagabadet (dom samlades vid halv 8 på morgonen)


Så gick vi in till Incontro, en ganska bra bit med det var massa skoj som var planerat efter vägen. Här står Eva-Marias man med drinkar till oss (dom bor mitt på Avenyn)







Så här fint blommar det i vackra Göteborg

(Peggy ville åxå vara med på bild)




Vi stötte på en svensexa!!






Eva-Maria och Bea


Vi var 20 tjejer, skiiit kul kväll!!!!






Idag efter jobbet var det dax att fina av fina Marie som tyvärr slutat hos oss!


Middag i stan igen phu....








Jag och Anna!






Nu är jag heeeelt...


Jobbar hela veckan och den startar med 2 dagars inventering...


Jobbar 0800-2000 måndag och tisdag....


Sa jag att det är lite mycket nu??.....


Inga kommentarer: