fredag 27 maj 2011

Sköna jobbiga Maj

Maj månad är alltid helt galen tycker jag.
Nicklas har högsäsong på sitt jobb, jag med, mycket i skolorna med mera.

Vi har haft en tuff vecka på jobbet med sjukdom, jag fick jobba på min lediga dag, datorbrand, ny dator installation, massor av kunder på det, you name it..
Men vi är ett sååå härligt gäng med humöret på topp, vad vi har skrattat i veckan och det smittar av sig på kunderna!

I morgon ska vi på bröllop, en av mina bästa vänninor ska gifta sig!
Ska bli såååå kul!!
Köpte lite nya skjortor till Nicklas i dag på jobbet, ett nytt märke vi fått in och dom säljer verkligen som smör i solsken!!
Tog hem 2 stycken men Nicklas ville ha fler...

Söndag ledig men måste packa för på tisdag tar Lisa
och jag lastbilen och åker till Strömsholm på SM.
Men innan det flyger jag till stockholm (måndag) för kurs i nya datasystemet som ska installeras vecka 27.
Stressigt är det men superkul!
Men jag har hunnit med en pedikyr och klippning denna vecka!
Lite måste man unna sig i alla stress.

Dogsen mår toppen men behöver ett bad, måste hinna med det innan nästa vecka...
Dom ska bo hos Angelica onsdag till fredag och självklart vill jag att dom ska vara superfina när dom träffar alla sina kompisar igen!!

Inga kommentarer: