fredag 22 oktober 2010

Skiiit snygga naglar !

Busy dag idag, frissan, sling och klipp sedan nageltid!
Jag har väääärldens bästa nageltjej!
Och dom blev sååååå himla fina!

Smakat på glögg för första gången i år!
Nice!

Nu ligger vi i soffan och bara myser med massor av ljus i hela huset, hög mysfaktor!

Min förkylning känner jag inte mycket av annat än att orken inte riktigt infinner sig men den kommer nog snart! Inflammationen i tandköttet är åxå snart borta så snart är nog ordningen återställd!

Vår granne ska renovera big time, såååå kul!
Vi renoverade nästan allt när vi flyttade in för 8 år sedan men jag vill bygga om övervåningen, jag har nog skissat på ombyggnaden minst 1000 gånger. Men man måste liksom bo in sig innan man bygger om ordentligt. Grannarna har bott här i 20 år men nu var det dax för en riktig ombyggnad, det kommer att ta ca 6 månader...
Vi stod och pratade om hur jag vill ha det inne hos oss och då ville dom att jag skulle se på deras ritningar som arkitekten var klar med men nageltiden var viktigare he he . men dom blev så heltända på mina iddér att jag måste visa mina skisser innan dom ska godkänna sin arkitekts ritningar på måndag he he
Kanske skulle jag ta betalt ?? he he he

Inga kommentarer: