lördag 23 oktober 2010

Kärleksfilm

Kom hem efter jobbet och Lisa hade städat övervåningen!!
Nice!!
Hon tycker det är lite mysigt att go och pula men INTE att städa sitt run så nu lovade jag att vi skulle hjälpas åt med det.

Lisa har fått min förkylning så hon har varit hemma hela helgen (skitmysigt he he) så hon och dogsen har myst på idag. Lisas favvo böcker big time är Twiligth böckerna och i kväll gick den ena på film (nr 2) Lisa har självklart sett den men ville gärna se den igen. Jag blev heeeelt fast, vilken kärlekshistoria! Så i morgon ska jag åka och hyra 1 an sen ska jag jaga efter nr 3 som nyss gick på bio.

Är lite in love nu....i Edward....... En vampyr...

1 kommentar:

Helena sa...

Samma här...jag och barnen har sett 1:an och 2:an så nu är det bara 3:an kvar att se för mig (barnen såg den på bio med kompisar och jag kunde ju inte just gärna följa med då...fast jag hade ju gärna velat ;)
Superbra filmer!!
Kram / Helena