lördag 16 oktober 2010

Jaha det var den sömnen det...

Somnade rätt tidigt av ren utmattning..
Vaknade av att min mobil ringde, såg att det var syrran
och struntade i att svara, då ringer hemtelefonen...
Orkar inte gå upp för att svara då ringer mobilen igen...
Jag svarar och det är ett sjuhelsickes liv i telefonen,
syrran är på Oscar, 40 + kväll..

-Sover du?? frågar hon
- mmmm svarar jag
-Jag står här med Ralph och Fredrik
Och så bladdrar hon på...
Hon räcker över luren till Fredrik som säger
-Sov du
-Mmm svarar jag men blir så glad av att höra hans röst.
Vi pratar en stund sen får jag prata med Ralph (ngt nyktrare än de andra 2)
- Sov du frågar han med
-Mmmm svarar jag igen
- Din syster sa att hon kan ringa dig viiiiilken tid på dygnet och du svarar.
He he ja ringer någon mitt i natten tror man ju att det hänt ngt allvarligt hehe
Fast det säger jag inte suuperglad att få höra Ralphs röst.

Vi pratar på lite sen hör jag vääääärlden garv jisses har nog inte hört något sånt garv sedan ja den historien kan jag berätta när jag inte är nykter he he
Fredrik skrattar så han inte får ngn luft och syrran rycker av luren från Ralph och säger till mig
- Ringde dig igår och skulle berätta en sån sjukt rolig, sann kn*** historia
Och så kommer den, leverarad från en inte nykter, helt galen syster på bredaste Norrländska, jisses vad jag har skrattat så nu sitter jag här, klarvaken klockan är 0050 och jag kommer INTE att kunna somna om på ett bra tag....

Om jag är sur på syrran för att hon väckt mig??
Nä men jag önskar att jag var där på Oscar i Sundsvall just nu hos Ralph, Fredrik och syrran....
Sjukt avis..........

Inga kommentarer: