onsdag 20 oktober 2010

Lugn lugn

Fortfarande sjuk men när man har djur så är man tvungen att masa sig ut, de senaste dagarna har det inte blivit någon powerwalk precis... 30 minuter i lugn lugn takt men dogsen har njutit!
Men de andra 2 dagliga promenaderna har Lisa och Nicklas delat på så jag tar den lite kortare kvällspromenaden.

Dagen har jag tillbringat i soffan med dogsen och datorn i knät, tv:n står på och hittills har jag nog druckit 3 stora koppar te med honung i.

Ringde in till jobbet igen i morse och meddelade att jag blir hemma i morgon åxå, ledig på fredag och sedan flera veckor sedan har jag bokat klipptid, nageltid och en annantid hmmm orkar jag allt?? Jobbar sedan 5 dagar och jag lääängtar faktiskt till jobbet, jag vet helt galet!

Gogglar runt på lite olika mat recept, orkar verkligen inte åka och handla mat det får Nicklas göra men laga maten faller nog på min lott.

Nu ska jag försöka sova lite, i går somnade ajg vid 16 tiden och sov i nästan 4 timmar så det var liiiite svårt att somna i går kväll...

Några som är glada över att jag ligger sjuk är dogsen, matte hemma i flera dagar och vi får ligga i soffan hela dagarna he he de njuter kan jag säga.

2 kommentarer:

Mona sa...

Hej stackare, hoppas du blir frisk snart! Krya på dig
Kramar Från Doris och Mona

leamington sa...

Tack Mona

kram