torsdag 28 oktober 2010

Kundkväll

Jag är egentligen ledig idag men vi har kundklubbs kväll
mellan 19-22.
20 % procent på hela butiken så alla ni som kan, kom gärna !!!
( även om ni inte är medlemmar) jag finns där så ni får handla på rabatt ändå *ler*

Varit och handlat lite till kvällen, jag börjar jobba 1530.

I morse på morgon promenaden så gick Alex koppel av, rätt av, ganska högt upp så det var bara att släppa honom lös.
Jag gick ganska tidigt så det blev inte havsrundan (den är så spöklik så tidigt..) .
Förr gick Alex alltid lös men nu mer finns det ett par super arga hundar i området och eftersom allaballebus ääälskar allt och alla är det inte alltid han stannar hos mig när det kommer en hund.
Sen tycker jag det är lite läskigt att ha dom lösa där det finns bilar. Cade kan inte gå lös där det finns bilar för han jagar löv....Ser han ett löv mitt igatan så vill han gärna jaga det men allaballabus är av en annan sort *ler* .
Han är min alfa hane, skull aldrig läman flocken, håller koll på precis allt inklusive mig.
Han höll sig så fint på trottoaren, suuuperstolt att få gå lös.

När jag kom hem efter att jag handlat så berättade det jag detta för Nicklas, Alex som fattar allt var man säger låg och viftade på svansen såååå söööt!

Nu ska jag gå ut en promenad med dogsen igen ( nu i ösregn...)sen tänkte jag vila en timme innan det är dax för kundkväll!!!

Inga kommentarer: