tisdag 2 februari 2010

Lotus lever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veterinären har precis ringt!!!
Oj vad nervös jag blev....
Operationen har gått bra!!
Dom hittade "trådar" i ledkapseln som dom "rakat" bort.
Nu har han narkos i blodet och måste stå kvar tills i morgon för att då ska dom ta blod och odla i ngn speciell maskin som dom efter ca 3 -4 veckor ska använda det till att spruta in i hans led ca 4-5 behandlningar med 1 veckas mellan rum...
Detta har gett bra resultat på andra hästar så nu hoppas vi att han svarar väl på den behandlingen!!!
Kommer inte ihåg allt hon sa men jag får hans journal.


Vi får hälsa på honom efter klockan 16!!
Gissa om jag är glad att vet stationen ligger 10 minuter härifrån!!

Ringde Lisa och Sophie, oj vad dom blev glada!!!


Sophie och Lotus

Lisa och Lotus!!


7 kommentarer:

Koola Viola sa...

Häärligt!! *jublar*

leamington sa...

JAAAAAAA jag är överlycklig!!!

susanne lundgren sa...

Va härligt.. Verkligen tänkt på er idag och hållt tummarna.. och blev så glad när jag öppnade bloggen nu.. mys med familjen och bara se framåt en härlig vår med en frisk häst..

Kram

Susanne

leamington sa...

Tack!!

Vi är helt överlyckliga!!!
kram

Helena sa...

Såå roligt att läsa att allt har gått bra med Lotus!!!

Kramar / Helena

Ingela sa...

Underbart Erica och för dina tjejer håller tummarna för behandlingen ska ge bra framtid med mycket glädje:=)

kram Ingela

Anki J. sa...

Åh, så skönt att allt har gått bra och att det ser bara positivt ut för er Lotus!
Snöiga hälsn. fr Skåneland