söndag 14 februari 2010

Bloggtorkan allan...

Höll inte på att komma in på min sida.....
glömt lösenordet....

Jag har värsta bloggtorkan allan.....
Jag har nog "lyssnat" lite för mycket på vad andra tycker....

Känner att skriver jag inte det jag känner (även om andra blir stötta) så kan jag lika gärna lägga ner min blogg....
Men det tänker jag INTE göra så håll i hatten nu kör vi !!
Ni som inte gillar det behöver inte gå in här !!!
Som min Mamma sa: Man har ALLTID ett val!!!

Nicklas ringde precis och dom har nu kommit fram.
Det var 37 grader idag...
Inte avis...Inte avis .....Inte avis.......

1 kommentar:

Susanne Lundgre sa...

Men Erica.. klart du ska blogga.. älskar att läsa allt roligt som händer i allas liv.. hihi

Och gud va fjantigt.. 37 grader.. hur kan man bara välja bort sverige när det är som vackrast.. i sin vinterskrud.. JAG är du inte avis.. NEj inte alls.. oopss.. Pinoccionäsan är redan ute i trädgården..

Kram på alla hjärtans dag..

Susanne som längtar till sommaren..