torsdag 25 februari 2010

Bella

Vår perserkatt Bella börjar att bli till åren..
Hon fyller 15 år i sommar!!
Älskar att sova i Lisas säng och där har hon parkerat sig dom senaste 2 veckorna..
Hon har inte ens kommit upp till övervåningen när mina vänner hälsat på och hon äääälskar när det kommer gäster så lite orolig har jag allt varit.....

Hon har sovit i 2 veckor...Jag har trott att det är inte lång tid kvar..
Men hon äter och skiter, så länge det fungerar brukar allt vara lugnt..
Nu när jag stod i duschen så kom hon inknatandes..
Jag blev helt paff...

Hon ville till och med gå ut men när jag öppnade dörren så vände hon in igen....
Normalt sett går hon inte ut November - April , hon hatar vintern mer än Lisa he he he.

Det sägs att gamla katter helt plötsligt blir superpigga innan dom dör.....
Jag hoppas innerligt att det är dagens plusgrader som hon känner, att vi närmar oss våren!!!

Inga kommentarer: